Uppdatering vecka feeeeeem.

veeeeecka 5, 2012.
- vi har produktionsvecka i skolan och det enda vi gör är att äta :3 och att spela teater. Jag kan alla mina repliker. SCORE. Jag går omkring och skriker, något jag alltid har drömt om att göra på scen, SCORE IGEN. Jag jobbar med Marina, Tzol, Jonathan, Assar, Filip och Robert.
- När jag kom hem från skolan idag så var jag ute med elias. Sedan kom katten Bjällran (jag döpte henne själv - vet inte vem som äger henne) och jagade honom :( Stackars Elias.
- Sedan åt jag popcorn, glass med hallon och såg på 112 - på liv och död. Min favoritprogram.
- På lördag fyller jag 18(!!!!) år. Så jävla fett. Jag ska få rida Reeeeemusen på min födelsedag. Jag är lycklig redan nu.
- Just nu sitter jag och lyssnar på låtarna från Ronja Rövardotter. Barndomsminnen ftw.
- Jag har ett blåmärke på mitt ben för att Remus misstog mitt ben för sitt hö. Eller så ville han bara bita mig.
- Jag har kvar min jeansallergi...........
- Jag blir av med min orangea vän om exakt en vecka = glad tjej
det var nog allt.
heeeejdå.

Kommentarer
Postat av: evelina

Nu har jag skapat en grupp för mina smycken :))

Kommer även komma upp fler smycken för killar inom kort!



https://www.facebook.com/groups/175706612538917/

2012-02-10 @ 11:08:06
URL: http://www.nattstad.se/eevee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0