23:03 - What's happening in ... my lifeee

detta är en uppdatering för att jag ska kunna gå tillbaka i bloggen och kolla vad jag gjorde i september 2011.
- idag har jag jobbat sex timmar med vican, och jag ska jobba lika mycket imorgon = cashflow
- elias och yasmine lever och mår bra, dom håller på att lära sig att springa utan koppel inom trädgårdsgränserna.
- jag pluggar engelska, spanska och matte denna helgen.
- jag lyssnar på julmusik, enbart för att jag ville det.
- jag vill spola fram tiden tills det blir ännu mörkare, hatar dessa halvtider när varken är sommar eller höst.
- jag får en orange tandställning på torsdag, tror jag. fan vad zexigt, åh vad jag är taggad.
- den enda som betyder något just nu är PHILIP. Resten bara bråkar med mig. Typ.
- jag kan inte ha nååågra kläder förutom mina snickarbyxor för allt annat sitter fel och störstörstör mig.
- jag vill lära mig spela fiol D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0