14:42 - Uppdatering

försöker hålla denna fina lilla blogg liteee levande iallafall, så här kommer en feeet uppdatering. eller ah, en uppdatering iallafall.
denna helgen (det är måndag idag) har jag tillbringat med två fina pojkar. En på lördagen, och en igår. Jag har tvingat dem att se på solsidan - den ena tyckte det var bra, den andra hatade det, sa han iallfall. Vet inte om jag tror på det, haha.
Annars jag har spelat gitarr, pluggat, städat alldeles för mycket (preeeciiis som vanligt) och allmänt chillat som jag alltid gör - i'm cool.
idag har jag haft en lektion - och håltimma i typ hundra år. För vi hade ingen svenska, så hade lunchtimman + svenskatiden + den vanliga 1,5h håltimma innan sånglektionen = loooong time = uttråkad tjej.
vissa personer underbara, andra är grymt eb just nu. som vanligt iofs.
pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0