11.00 - SKOLTRÖTT OCH HELL YEAH

jag är jävligt skoltrött.
tack och lov är det lov nästa vecka.
den ska jag tillbringa utomhus i bland fina färger och inomhus framför bra filmer.
sitter på en samhällslektion och gör inte ett skit mer än att jag lyssnar på ''Om sanningen ska fram'' bara för att jag har inte lugnet till att göra något annat. Varför? FÖR ALLT ÄR FUCKING SKITTRÅKIGT. Uppgiften är tråkig. Vem i helvete bryr sig om politik? MAN FÅR JU INTE SOM MAN VILL ÄNDÅ.
hade engelskaprov förut och det gick nog rätt tråkigt det med. kom hem sju igår kväll från farmor och farfar och mådde illa som fan, så jag sov eller halvsov fram till tio och då vaknade jag i panik och tog fram datorn och gick igenom powerpointsfan och glosjävlarna även om jag egentligen inte orkade.
faaaaste... det blev inte så mycket plugg. Pratade lite med en underbar pojke vid namn philip och bråkade med C IGEN BARA FÖR ATT JAG KUNDE men jag pluggade lite iaf - för att sedan inse att jag hade pluggat på fel. Så det är bara att tagga för omprov om en månad, änna gött ju.
snart kanske ellen kommer och säger att DU SKA JU JOBBA men jag kommer bara titta på henne och ba.. nej. för jag har ingen lust. jag vill inte. jag ska inte. tänker inte. JAG GÖR DET BARA INTE. så fuck you.
IMOOOOORGON har jag matteprov och det kommer gå åt helvete och jag saknar min mattelärare Simon som jag hade i ettan för han var den enda som lyckades att få mig att ens vilja ens förstå. alla andra mattelärare suger så jävla hårt. förlåt henrik.
ons-fre denna vecka har vi mini-produktions-vecka. fuck va... tråkigt roligt ÖH VEM FAN BRYR SIG. Inte jag iallafall för jag vill bara ha lov och begrava mig i biorummet och kolla Solsidan säsong  2 och dra i philips hår och peta honom på axeln BARA FÖR ATT DET ÄR SÅ JÄVLA KUL ATT JÄVLAS för det är så jag gör när jag känner för det. välkommen till mitt liv.
DETTA BLIR ETT JÄVLIGT LÅNGT INLÄGG men vem fan bryr sig för ingen annan än jag läser dethär och även om någon skulle göra det så hade dom inte fattat ett skit endå FÖR DET ÄR BARA JAG SOM GÖR DET, TYP.
här har vi en jävligt glad kille som heter jakob och han är så himla random och man blir så himla glad av att umgås med honom för han är så himla go tillskillnad från VISSA JÄVLA ANDRA.
hejDÅ.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-10-31 @ 08:58:38
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Håkan Hellström bla.

Kika in på min bloppis. Kanske du hittar något?

2011-12-06 @ 17:44:45
URL: http://shoppinggud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0