21:29 - Snälla, skicka ett vykort för jag undrar så

''Jag gråter inte, det är tårar som rinner''

fredagen den trettonde.
jo, men det känns.
den började bra, sen gick det åt helvete.
sen pratade med philip på facebook.
dagen blev helt okej igen.
sen gick jag upp. Skulle äta. Det hände en sak. Någon skrek. Jag ville inte vara där längre. Så jag gick ut till Elias utan att äta. Jag har godis i min bokhylla om jag skulle bli hungrig.

Jag satt ute med elias i säkert en kvart, men sen blev han rastlös och ville inte sitta i mitt knä och känna tårdroppar mot sin päls mer, så jag släppte in honom i buren till Yasmine igen. Dom fick pellets. Sen gick jag in. Och nu sitter jag här.

För några minuter sen knackade mamma på min dörr. Jag bad henne gå. Men hon stod kvar. Jag bad henne gå igen. Hon sa att jag va tvungen att äta. Jag sa att jag inte ville äta. Hon sa att vi hade ett problem. Hon syftade på det som hände i köket. Sen gick hon. Jag tänker inte gå upp dit ikväll.

Imorgon är det lördag.
love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0