09:36 - It's a good thing that's tears never show in the pouring rain

igår var jag inte i skolan. palla liksom.
istället var jag i stallet och red även om det suger rätt hårt nowadays.
först red jag Zasha ute på stigarna runt stallet, sen red jag Wilma på BURF. Det var för första gången på hela året som jag inte tyckte allt gick åt helvete. Helt otroligt.

tillbringade kvällen framför datorn.
redigerade min fula musikvideo och chattade med randoms.
insåg en hemsk sak.
funderade lite.
ringde C men han ville inte prata.
Kände mig rätt dissad så jag messade lite med philip.
Sen somnade jag.

idag ska jag på liseberg.
jag är inte alls taggad.
det kommer regna och mitt hårt kommer att bli lockligt och åååååååh. palalla.

over and fucking OUT



Kommentarer
Postat av: peddo bear

Hej! du verkar som en schysst snygg tjej, skulle du vilja möta mig i stan på nästa lördag så skulle jag ju kunna ha med mig ett blått piller! kom till cafe

2011-05-28 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0