21:27 - snuRRRRR

denna dagen har varit helt sjuk. så jävla sjuk. Började bra, blev dålig, blev bra, blev ännu bättre, nu hatar jag denna dagen igen. Fuck facebook typ. Jag ska plugga spanska nu. Jag hatar spanska.

Fick reda på en sak av B och jag är så jävla glad för det. Ibland ser man alldeles för lite, joootack. (fuckin lier, jag tror inte ett ord på vad du säger)

Men idag har jag har skrattat, åh vad jag har skrattat. Allting är så jävla skrattretande, men man säger ju att ett gott skratt förlänger livet så jag antar det är helt okej egentligen.

dagens ord är förövrigt det simpla ordet Nej. Det är ett underbart ord. Lika underbart som ordet Pärlor.

Jag red ut på Klara förut. Vi var ute i en halvtimme. Ingen av oss var särskilt pigga, så jag tyckte det blev bäst så.




grannhästar på bilderna, ohyes.
let's pray for better times
aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0