20:21 - Då vare söndag igen

söndag! då ITG är underbart är söndagar nu mera rätt nice. Idag jag fotat, gått, shoppat, kollat handboll och älskade pensionärsjävlar med david och nu sitter jag här och chillar som fan.

Vaknade vid 9, snodde mammas säng en timme och sedan käkade jag frukost :9 sen drog jag ut och fotade lite i Hjuvik, och påväg hem mötte jag Linnea så jag joinade hennes trevliga morgonpromenix i militärområden. Riktigt nice.

Sen drog jag och pappa till staaaaden. Det blev jeans, jeansskjorta, snowboardboots och lite till. Ytterst trevligt. Lunch på CDN, sedan hem för att kolla VM. Sverige failade dock. Dommarna var fula som stryk. hehe.


Sen kollade jag och David pensionärsjävlar i typ... jättelänge. Jag ÄLSKAR pensionärsjävlar, så min humor! David drog vid halv sju och sen dess har jag kollat barnprogram med Alice, haha. Ponnyakuten är bra som fan, haha <3



nu blir det TV resten av kvällen, GÖTT.
TC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0