17:32 - Big big world

shu bre.
kom nyss hem.
har varit i skolan + käkat lunch/pluggat på FOK + hämtat alice
duktig chey. Nu dricker jag Powerking och väntar på att pappa ska komma och hämta mig :3

hade bara en lektion + klassråd då spanskan var inställd, så efter skolan drog jag till FOK (Fröken Olssons Kafe) och käkade lunch, läste tidningen pluggade. Skrev klart min saga som ska vara inne imorgon. Duktig cheey.

Sedan kom Christopher, Marie och Gustav till FOK och joinade mig en stund, fedt nice. Följde med dom till centralen för att sedan komma på att jag skulle hitta en present till E. Sagt och gjort, sedan tog jag 24an hem och hämtade alice som tog ett halvår på sig att göra sig klar.


söt bild på christopher och gustav :DDD

Om en stund hämtar som pappsen mig, vi ska kolla handboll på Scandinavium.
Sverige kommer faila, puss.

sverige - chile förra veckan i Scandinavium



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0