23:06 - Just nu just idag, just i denna sekund

okej, jag vet att jag ljög.
men jag ljög inte när jag sa att jag ljuger
det var en total sanning
men du dödar mig
och du vet det.


aloha.
gick upp sju imorse, östergårdshästarna ville ha fruuukost hehe.
sen ville dem ut i hagen också :'D

sen drog jag hem till J igen och käkade semla till frukost. värt!
efter det drog till gymmet med JJJJJJ, träning + solning = NICE.
sen: hem, käka, färga hår, baada, till ica, träffade sötaste J nr 2. Köpte en blomma till henne. Lite spontant. D var med också.

sen drog dem, så jag & juliaaa köpte massa tjocka stuff. Nu sitter vi och kollar på Tjenare Kungen. Joel Kinnaman är rätt nicee.

ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0