20:50 - vecka nio

just nu: nyduschad.
red MB förut. Han gick bra tills vi skulle galoppera. Då blev han sur. Han gillar inte mig.

Sitter förövrigt och stirrar in i mina garderober. Allt är i en enda röra. Alla färger, plagg. Allting! Rutigt, randigt, prickigt, enfärgat. Jag skulle behöva en tredje garderob, för det är ett stort kaos där inne. Men det tycker ingen annan :(

förövrigt har det varit en ganska bra dag. Idrotten var förvånande rolig. Skönt att glömma allting för en halvtimme liksom. Sen två timmars håltimma innan svenskan. Paprika + Hemköp + Landala krog med Anita. Full fart (y)

på svenskan skrev jag om Lea som kanske finns, och på matten gjorde jag ett enda jävla tal. Effektivt, jovisst. Vi hade ingen Digital Teknik för Sara var sjuuk.

Sen drog jag hem. Fastnade framför ett amerikansk ungdomsserie på 11an. Därefter blev det bulycke + mat + dusch. Nu ska jag läsa. Varför? Vet inte.

kärlek till er få som förtjänar det
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0