Sommarlov 2011

Sommarlov 2011

Jag kan säga såhär. Jag har haft en skittråkig sommar pga dåligt väder, tråkiga vänner och annan skit. Men mest för att jag inte hade någonting att göra. Imorgon börjar jag tvåan på ITG och jag är TAGGAD så in i helvete. Det kommer att bli gryyymt. (Säger jag nu iaf, mer uppdatering om detta kommer senare i livet.)

Sammanfattning:

Sommarens låtar: Mr Saxobeat - Fest hos Mange - Om sanningen ska fram - Loca people
Sommarens höjdpunkter: Schools out med Anita, Jakob, Philip mfl.
- Bio och sommarchill med Johanna
- Upp till Gunneröd och rida Santos <3
- Picnikfestivalen med goa pojkar
Sommarens överraskning: ------
Sommarens underbaraste: Christopher
Sommarens saknad: ITG!
Sommarens film: Bad Teacher
Sommarens bok: Syskonkärlek








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0