22:38 - You sounded so good on the phoneeee

heeeeeeelvete vad jag är dålig på att uppdatera. Aja.

i torsdags var jag i skolan.
igår var jag i skolan.
idag var jag ute i skogen där C bor.
idag har jag hoppat i skogen med alida och varit jättelycklig.
idag är det valborg.
jag har passat alice ikväll. 
imorgon är en ny dag. en ny månad. om en månad och tio dagar slutar jag skolan. det vill jag inte. jag klarar mig så länge solen skiner ute. men det är redan sommar ute. det är jag glad för.

dessa låtar lyssnade jag på igår, när jag låg i panik för att jag inte kunde sova.

Through Glass - Stone Sour
My Heroine (acoustic verision) - Silverstein 
Angel - Matt Nathanson

jag är glad att musik finns.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0