15:19 - 041910

Jag har bestämt mig. Från och med nu låser jag in mig. Fokusera!

Fjärde september. Jag hatar September. Det är årets sämsta månad. Det är varken sommar eller höst, varmt eller kallt. Idag är det kallt ute och jag har ingen större lust till att göra något. Kilade iväg till gymmet förut och tränade i 65 min, duktig tjej. Sen dess har jag inte gjort något vettigt alls. Men det är ganska gött faktiskt, dock blir jag troligen snart rastlös igen.

Efter en relativt tråkig kväll i hästevik igår drog jag & julia hem. Dusch + Blondspray. Börjar lika Kissies fd blonda hårfärg. Kanon.

Ska passa Alice ikväll, det blir nog roligt och lite cash i plånboken skadar aldrig. Funderar dock på vad jag ska hitta på nu, boooooooooored. Och imorgon, ännu mer boored. Jaja. Att ta det lugnt skadar väl inte. Eller?

au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0