21:48 - 13 saker om mig som ingen vet

1
Jag vill vara bra på att hjälpa folk, jag vill höra att jag är bra på det. Jag försöker ständigt att hjälpa till det verkar inte som om det hjälper då inte en jävel litar på mig.

2
Jag har börjat ta åt mig av allt, minsta lilla kommentar gör att jag faller. Vissa personers kommentarer skadar med än andras, även om jag längst inne vet att dom troligen inte menar det.

3
Jag vet att jag är en liten diva, jag vet jag vet jag vet.

4
Många tror att jag är helt känslokall, men det stämmer verkligen inte.

5
Jag hatar när folk förändras

6
Jag älskar att argumentera, det är en av dom roligaste sakerna jag vet

7
En sak som gör mig riktigt förbannad är när någon, framför allt någon i mitt ''gäng'' snackar skit om någon av mina bästa vänner.

8
Jag stör mig på folk som snackar en massa bullshit när dom egentligen inte vet vad som har hänt, som hört det från ena personens perspektiv och tror på att det är hela sanningen. Alla uppfattar faktiskt inte allting samma, så lär dig se från det andra inblandades perspektiv också om du möjligtvis måste ge dig in i allt.

9
Jag älskar att få uppmärksamhet

10
Jag är alltid ärlig, lite för ärlig till och med.

11
Jag vet inte vilka som är mina vänner nu för tiden

12
Elias & Santos är dem absolut finaste jag vet, och om dom skulle dö vet jag inte vad jag skulle göra.

13
Jag är ingen ängel, jag har inte påstått det heller och jag hatar att aldrig någon kan tala om för mig vad jag gör fel. Det sägs att man lär sig av sina misstag, men om man inte vet dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0