14.00 - Kapten Röd & Åmålsbesök

SÖNDAG.

fredagen blev inte så jävla lyckad. Flummade omkring lite i stan med Julia som var på dåligt humör så det sket sig. Träffade Jonathan, Martin, Niklas och Fredrik sedan åkte vi in till Liseberg. Sen försvann pojkarna och vi träffade Philip och Jordan istället, så vi kollade på Kapten Röd med dom. mysigt, HAHA.

sen träffade vi ekman & co utanför liseberg, lite ovärt faktiskt. öh.
(crybaby my baby stay with the lie baby)
ajuste. Sen bussen hem efter en timme på Avenyn, treeeeevligt.
SOVA! det va nice.

igår (lördag dårå) gick jag & julia upp SJU! på morgonen för att sätta oss i bilen som tog oss till årjäng. Upp och ner för marknaden, sen åkte vi med mormor och morfar till åmål.

Där kollade vi TV, fixade oss och åt vi innan vi mötte Ida och hennes kompisar på ICA. Alla vi som hittar i Åmål, YEAH.

Gick omkring och hälsade på ungdomarna i åmål med dem i några timmar, och sen träffade vi Oliver & co så vi sprang omkring med dem tills klockan blev tolv. Kallt som fan var det också, wiho ... Påvägen hem failade vi ganska stort med vägen också, bra jobbat osv. Men vi hittade.

Nu är jag iallafall hemma och helvete vad långt inlägget blev.
nu ska jag chilla vidare och sen ska jag ringa julia, pusshaj.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det går inte att gå vilse i lilla mål-i så fall ring mig!

2010-09-22 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0