19:31 - You're will be the one, who cannot talk

wah! jag vill skriva men kommer inte på något att skriva.

dagarna rullar på, börjar bli rätt segt med skola nu alltså. har ingen lust, det känner som lektionerna bara segar på och det enda jag gör är facebookar. Trivs men trivs inte. Vill men vill inte. Har ingen lust att träna heller, alla bara klagar ändå.

På fredag drar jag till Rom, ska bli nice att komma bort i några dagar. Höstlov<3
en positiv sak med hösten är mörket. det är det mysigaste som finns att vakna upp klockan sex, tända några ljus i fönstret och sätta på lite go musik för att vakna på riktigt innan en ny skoldag. Dock luras man att tro att klockan är mycket mer än vad den egentligen är på kvällarna.





i fredags var jag hemma hela dan, kände mig jättesvag och orkade inte något. fucking feber.
i lördags var jag i stan och drev runt, och sedan kom till Filipha till mig. Sen kom Vican, Martina och Elvina också. Och Sebastian, Emil, Olle och Alma.
i söndags fikade jag hos farmor, pluggade hästkunskap och drev runt i amhult.

fun life, jajjamän
addio 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0