12:20 - fuck this shit i'm giving up

jag är rätt nere nu.
fick g+ på en redovisning som skulle kunna fått MVG på. Jag gjorde allt fel. Verkligen allt. Läste innantill, hakade mig, väldigt dålig powerpoint, fel ordval. you name it.fuck att jag satt flera timmar och skrev för att få ett bra resultat, jag kunde lika gärna gjort som dem andra och skrivit om morötter, igelkottar eller något likanande.
Allt skolarbete skiter sig nu för tiden, vad jag vet kommer bara få VG i A&S, resten blir g. vad håller jag på med? fuck this.


Sitter för tillfället på en engelskalektion och kollar på en random film om skolskjutningen i USA för typ 11 år sen. Som ni kanske märker är den inte särskilt intressant. Sedan blir det webbdesign, wiho.
Dagens planer: Skola, träffa filipha, träffa och äta med victoria, packa och sånglektion.
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0