11:29 - MVG+

Skoldagen igår sög. Fast jag fick MVG+ på arbetsmiljö & säkerhetsprovet, så det va ju lite positivt iallafall. Efter skolan drog jag till Patrik på Mazi. Han är så jävla klockren och go den killen.

 


Sen drev jag runt i stan tills jag träffade Amandus och Oliver på McD. Dom skrattade så jävla lokalen stirrade, hahaha. Amandus hade tydligen fastnat i buss/spårvagnsdörrarna och det hade tydligen varit väldigt roligt. Är jag förvånad över att just Amandus hade lyckats med detta? Nä, inte direkt.

 

Sen mötte jag upp Emma och Kasper på Lindex, för de Forsviks har fått ännu ett syskon, en liten tjej. Vi gjorde inte särskilt mycket, typ drog till Centralen och satt där en stund. Sen gick falkfan och filip förbi också. Alla är verkligen överallt, hela tiden.

 

Sitter och chillar på lunchrasten nu, finally fredag götttt.
au revoir

Kommentarer
Postat av: gunilla

Snyggt jobbat - fortsätt så.

2010-10-10 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0