19:03 - Ren magi

åh, jag vet. jag uppdaterar aldrig. anledningen är att det aldrig händer något kul i mitt liv nu för tiden. Jag fortsätter min tid på ITG och vi gör inte ett skit, bara facebook;ar och stuff. I lördags var jag på Håkan Hellström.
Killen är ju magisk.



mitt i allting stod jag, så jävla lycklig. Han lyckas alltid. Alltid <3

Idag är det onsdag, klockan är snart halv sju och jag är väldigt uttråkad. Efter fotskadan i måndags (halkade - fastnade - drog) så har jag inte tränat men imorgon blir det ändringar på det, jajjamän.

För övrigt skulle jag så gärna vilja försvinna, bara sådär för att se om någon saknar mig, eller ens lägger märkte till att jag är borta. Det vore fett, ohyes.

Har några bilder på finaste håkan men dem ligger tyvärr i min systers kamera och jag hittar den inte :( Men dom kommer någongång, promise.

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0