07:52 - Biff

wialla moshan.

eller hej.
klockan är typ snart åtta och det är söndag. Ska iväg till bulycke för KM om en liten stund och hoppas på att Vilma sköter sig. Annars tillbringade jag gårdagen ute i trädgården och med Elvina. Jag har träningsvärk i magen och ont i halsen för att jag skrattade så mycket, HAHA.

På bussen:
Dam: Vad är numret till bussbiljetterna?
Chaufför: 72450
Dam: 031 före eller?
Chaufför: Va nej? Du ska smsa
Dam: Ahaaaa *fixar sitt hår* jag vet inte hur man skickar sms! *kollar på sin man*
Man: *skakar på huvudet*

Helt random:
jag: biff!
elvina, fredrik & niklas: whooot?
jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
e, f & n: ehm?
jag: HAHAHHAHAHAHA JAG DÖR HAHAHAHAHAHA
e, f & n: ????????? :o
jag: jag menade Jim....

haha goooo!
min humor jajjamän
nu: frukost
sen: stallet
senare: do not know

addio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0