22:11 - Life is good

godkväll.
denna dagen har varit mer eller mindre kanon.
Överlevde skoldagen - det gick till och med troligen bra på spanskaläxförhöret, trots att jag inte hade pluggat någonting. Fick 69 på kartläxförhöret, kunde egentligen fått lite till men vafan, jag är nöjd. Jag kunde inte ett skit i tisdags, hehe.

Efter en kaosartad kabareetimme slutade jag skolan vid tre och väl hemma pluggade jag HK på altanen tills jag somnade i solen. Sov i typ 45 minuter, sen gick jag in för att jag hade ont i huvudet, hehe. lyckat :)

sen kom Linja, vi skulle pluggat HK men det blev inte så, hehe. Istället tog vi ut Elias och Yasmine och jag städade deras bur. Sjukt duktig är jag, ohja!

Sedan gick jag och Linja runt i hjuvik och var allmänt lyckliga. Underbart väder, snart sommarlov och framförallt - fredag imorgon! WIE.

Livet känns ändå förjävligt bra nu, liksom - vädret är underbart, folk är glada (en del iaf), jag pluggar igen (STORT!), jag älskar att leva och jag har världens bästa polare. Livet är bra helt enkelt.

Fick förövrigt veta att om typ 12 dagar så kommer Santos och Lukas till mig, woho. Juni blir nog bra trots allt.

time to sleep.


santos, sommar 08

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0