13:22 - Pluggar på balkongen

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
jag sitter och pluggar för er som vill veta, eller jag gjorde iallafall. Har bestämt mig för att läsa 34 sidor NO varje dag fram tills onsdag då jag har NO prov. KUL.

Sen har jag även HK och SO grejer att göra så det får jag fixa nu.
(/care - jag vet)

Det är dåligt väder här på Santorini, molningt som fan och inte mer än drygt 20 grader. Men det är chill, orkar inte sola ändå. Sitter på altanen med böckerna bredvid mig och datorn i knät. Det kan inte bli bättre. Jo, altanen hemma hade varit bättre. I solen med Julia. lovely <3

Idag är jag positivare, taggar redan för den fyra timmars långa flygresan hem, sen 3,5 i bil hem till Sverige också. Va beredda på att bli bombade av sms när jag har kommit över den norska gränsen till Sverige. hehe <3

nu ska jag lära mig alla asiens länder, todelo!



Kommentarer
Postat av: julia

jag vill ha sommar :D<3

sola med dej :D<3

2010-05-13 @ 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0