23.02 - time to say goodbye

godkväll.
idag åkte kaninungarna.
fyfan, jag trodde aldrig att jag skulle må så jävla dåligt pga det. Det känns helt fel att bara se Yasmine i buren nu. Var helt förstörd när jag kom till stallet, tur att Felicia alltid är glad och kunde få mig på bra humör igen. Efter ridlektionen var jag nere på botten igen, ponnyfan var stel och dum och allmänt jävlig. På vägen hem fixade jag och papppa gymkort, nu jävlar ska det tränas, HAHA. Sen jag kom hem har jag sprungit, gått, duschat, käkat och segat och nu ska det sovas.


bild från i söndags



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tur att du har mig gumman, du får alltid mig på bra humör när jag är på cp humör! Måste ses snart igen <3<3

2010-03-16 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0