12.08 - Försvunnen kaninunge

tjaa :D
vaknade halv åtta idag och har sen dess städat, fixat mig, käkat, kollat tv och pluggat. Jag är så bra, haha. Iallafall, om typ fem minuter ska jag gå ut till elias och hämta honom, vi ska gå och möta julia på busshållplatsen tjugo över tolv, haha. Han behöver att röra på dig, för han har inte varit ute på flera dagar pga vädret. Tur att vädret blir bättre och bättre nu, om några år kanske snön är borta, HAHA.

en sak till,
hade Yasmine och alla fem kaninungarna lösa ute i hallen + i mitt rum i morse, och när jag skulle städa mitt rum så fick dom gå in igen. Yasmine, Lancie, Charlie, Iris och Vincent hoppa snällt in i buren när jag hade lagt fram lite mat, men Hoppsan var borta. Jag letade överallt där dem hade varit + tvättstugan om han hade smitit in där, men nope. Så jag ropade in mina systrar i jakten på Hoppsan och vi letade och vi letande. Efter typ en kvart öppnade Emma min garderob, och där satt han. Haha,, stackars Hoppsan. Jag hade råkat stänga in honom ;$  men han mådde bra och vi fick oss ett gott skratt, haha.


Hoppsan för några veckor sedan.

Nu ska jag kila, cha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0