11:32 - I'm lost without you

sunday.
imorgon har det gått en vecka sedan jag slutade grundskolan och fick sommarlov. En allmänt grym vecka. Vädret har varit mestadels kanon och jag har träffat nytt trevligt folk. Många underbara ridturer med Victoria i skog och mark. Fan va lyckan har funnits överallt, men snart är den slut.

Eftersom jag åker till Italien (-.-) på tisdag så ska två andra tjejer tydligen hyra mina älsklingar sista veckan i Juni. Överlämningen sker ikväll, så innan det ska jag och vican rida till Militärområdet och ha picnik, tänkte att det blir en mysig avslutning på tre underbara veckor.




Lukas och Vican i morse, yeahh :D


santos
du är det finaste jag vet
och jag älskar dig så jävla mycket
Våran tid är snart över
Den kommer kanske aldrig mer
Så tack för alla minnen
Tack för alla oförglömliga skratt
i love you, now and forever.



 


Kommentarer
Postat av: julia

Santos :(

den enda hästen jag inte va rädd för!

tack både Ester & Santos för att ni hjälpte mej med min hästrädsla , jag saknar han redan <3

2010-06-22 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0