10:33 - Weekend update

TJOHEJ.
festen/balen var riktigt jävlga lyckad, det är stört hur kul jag hade. Men aj mina vader, aaja that's life, fett värt iallafall.

igår (lördag) vaknade jag upp, svintrött, av att farmor ringde vid typ tio. Pratade med henne en stund, sen dusch, fix och städning. Vid typ tre kom Andreas och strax efter det kom juulia <3 Tillbringade alltså eftermiddagen och kvällen med dem + Witte, och vid 23,00 kom Ekman, Daniel och Filip, yeah. Och Alicia och Vican kom vid 12. Hi-tech Alicia hade bula i skallen (n) om ni ville veta.

Idag skulle jag egentligen åkt upp till dalsland för att fira farmor och farfars bröllopsdag men fick veta för en liten stund sen att farmor är sjuk så det är inställt. Så det blir att hitta på någonting i solen istället. Japp. Ni läste rätt. Solen skiner (för första gången på ... över en vecka?) amazing. Nu ska jag upp och hoppa, todelooo!

Kommentarer
Postat av: julia

sötnos :D<3

fett mys igår kväll bara att man va död och dina ben gick av (a'

kommer bli ganska nice imorgon ;)

älskar dej!

2010-06-13 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0