01:34 - Sammanfattning av Gothia 2010

okej jag är depp.
gothia 2010 is over. på riktigt. over.
Men jag ska inte klaga, det har varit en fet vecka, mycket skratt så jag överlever ett tag till. Tack alla som har varit med och gjort denna vecka helgrym!
Victoria - Alicia - Karin - Sofia - Anna - Hannah - Evelina - Julia
Elvina - Felicia - Filipha - Daniella - Sofija.
Har nästan inga bilder från veckan, men..

Veckans goingar;
''ÄR DET DÄR EN PUDEL?'' *pekar på en cooling med kamphund*
''HEY HEY HEY HEY'' *hopp hopp hopp*
''Hey, what's your name? GLENN!''
''Du äer vakker''
''How time is it?''
Sparka på colaburk <3
We no speak americano/riverside
Norrmän <3

men imorgon drar jag vidare, lämnar göteborg för att se andra delar av sverige. ska bli skönt, behöver komma bort från allt även om jag älskar att vara hemma och ha nära till allt och alla.
kärlek till er som förtjänar det
tja.


inte fullt så seriös bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0