20:54 - What to do. Or not to do.

HEJ BLOGGEEEEEEN.
whazza?
(min humor är dålig - jag vet) hehehe.

whatever. 13 juli 2010. En månad och tio dagar kvar av sommarlovet. Helvete, jag hinner inte med. Nyss var det ju skolavslutning? KUL att man ska på släktträff på fre-lör. Minns ju hur det var förra året. skitskojj. verkligen. Alla som läser detta, call me on saturday så jag inte avlider.

annars - jag gör ingenting på dagarna, ingenjävlating. Var ute med Alice och Andreas förut och kollade på hästarna i hästevik. Jaha. Sen har jag inte gjort någonting vettigt på tre-fyra dar. Eller ah. två. Dygnade med girlsen sön-mån, nattbad (L)

nu ska jag....... whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0