22.44 - Sjukaste kvällen

jag är grym på att diska - fabian - zooaskar - marängswiss - resturang snögubben - bandvagnsåktur - GÖTEBORG! - 10 månader, nej jag menar år! - Du är heelt grym. HELGRYM!

Tisdag idag och tillbringade kvällen på Resturang Snögubben. Eftersom en låg tvärhögt upp på ett berg så åkte vi dit i en awesome bandvagn, haha. Maten var väl sådär men ah, kvällen blev heeelskön iallafall. Min supersociala syster Alice hjälpte servitriserna att duka av och då tyckte en i köket att jag skulle hjälpa honom att diska, och så blev det. Eftersom jag är urgrym på att diska (Emma fick också hjälpa till) så fick vi en fet marängswiss som belöning + Norrlandsguld mössor. Sjukaste kvällen på länge iaf ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0