ÅRSRESUME 2010!

2010

Här kommer en fet årsresume från 2010, håll i er.

Året började med att ... jag blev sjuk. Halsvirus. Go början, men jag låter mig inte dödas. Den 29e januari var början på något sjukt, riktigt sjukt. Mer säger jag inte. En dag senare fick Yasmine kaninungar som senare döptes till Charlie, Lancelot, Vincent, Hoppsan och Siri.



I början av februari fyllde jag 16år. Grät på min födelsedag, hade Sweet Sixteen fest med dem (dåvarande) bästa, dagen efter det fylldes mitt hus med random personer. Det var fortsättningen på något sjukt. Drog till Sälen på sportlovet, Fabian <3 HAHA.

Våren började och i Mars var det dax för mina små kaninbebisar att flytta hemifrån. Fick då veta att Vincent var en tjej. Nu vet jag att han/hon heter Doris... fint ._.

Denna tiden var riktigt jävla skoltrött. Men en sak minns jag, våran failade WW2 redovisning som höll rum den 25e mars.
Ekis: Indi.. Invi... Invidi... invindidid............Individ!


I april började min moppesäsong igen och en dag efter stallet hade jag så roligt så jag ramlade av moppen när den stod still, haha.
ahh shit ett mord! - pling plong! - blåkulla - silvertejp - brandbil x 4
Ibland har man kul<3
Blev lite emo under ett tag, och stack till huvudstaden lite spontant. Träffade Kenza och gjorde min kusin väldigt avundsjuk, haha.

kenza och jag. söt jag e :3333

Drog till Santorini i Maj, och när jag inte var där solade jag och Julia som dårar. Goa tider det där.

coola cheyer! kolla träden! <3

Juni:
avslutningsfest för niorna
Slutade 9an <3
Emmas 18årsfest (philip HAHA)
italien med strömsengs
santos & lukas <3

lukas <3


santos <3

18-årsfest.


Sommarlovet flöt på och jag reste land och rike runt. Besökte älskade Tylösand, Köpenhamn, Käringön, Bräcka, Orust etc. Hann även med en fet gothiavecka och fick massa nya polare. 12! haha wops <3

köpenhamn

I Augusti sprang jag omkring på Gullholmen (victor<3) i några veckor, och när jag kom hem blev det RixFM, GBGdisco där jag träffade sötaste killarna ever :') (martin, niklas & fredrik) och Vallda med Julia. Samma månad började jag på ITG.

gullholmen


rixfm



Augusti gick och blev September och jag och julia drog ut till Hönö för att träffa sötaste killarna ever + jonis. Var även på Kapten Röd med Julia, Philip och Emil, drog till Åmål med Julia och träffade Oliver mfl. Smånice ändå.


jonis & martin

Oktober hände ingenting intressant, sprang omkring och fotade lite då och då, blandannat GP-ponnyn och Hjuvik när det är som vackrast. Drog även till Rom som SÖG.


hjuvik är det är som vackrast


gp-ponnyn

I november var jag på årets bästa konsert, HÅKAN HELLSTRÖM! åh vad den killen är bra :3
hade också roligaste spontankvällen med Elvina, åh vad jag saknar! Besökte även Jul på Liseberg med henne, heeelmys. Julpyntade i slutet av månaden.


December 2010 började med en skoldag+ITG open stage. Lady <3 lala, jesper aspergren jag älskar dig! haha.
Mix-up på vingen samma vecka. Fick en av årets största chocker. Lindhardt kan sjunga! Åkte skridskor, var på julmarknad, firade jul, var i Sälen, u name it. fucking in love :)
(Jag hatar mig själv för att jag låtit mig luras, för att jag trott på dina lögner när dom låtit som sjukast)


skridskor <3


mix-up

rätt nice ändå, även om vissa är falskare än andra :)
Nyårsafton idag, drar nog till Amandus och har en fet kväll där.
kärlek till er som förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0