22:36 - First day of the last month of the year

Första december.
Jo men det känns. Påväg till och från bussen är det jättemysigt faktiskt, även om det är svinkallt, jättemörkt och jag är stressad. Alla hus jag går förbi har massa ljusslingor, lampor etc som jag ska dra mig ut och fota någon dag, yes.

skolan var boring, men sista lektionen var fet. Hade facerape krig med linus, jesper, amanda och anita. fula vi är ._. (y) efter skolan drog vi upp till uppehållsrummen i stora huset på ITG för det var open stage. Så klockrent. jag dog.

på bussen hem mötte jag Stina och Gustav, det tackar jag för. Alltid trevligt att ha någon att snacka med på bussen hem när man inte är trött :3

kom hem, åt, chillade. Drog till björlanda. Kollade stallplats, träffade min goa vän david, var hos julia för att lämna en sak, kollade en stallplats till, ica - sen hem <3

allmänt chill dag ändå.
life is good.


Kommentarer
Postat av: Laban

Låter fint.

2010-12-06 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0