09:51 - What's up in my life

wieee.

i fredags vare filminspelning på HÖG NIVÅ. Jag dog av skratt flera gånger, haha. Sedan på kvällen gick jag omkring på Hönö i slask och regn med Oliver, Emily mfl. så ovärt, haha.

igår var jag hos farmor och farfar typ hela dagen, sen drog jag in och mötte Alicia, Anita, Clara mfl. Sen bar det av till WWland. Fetaste kön och jo det va ganska kallt men så värt det, tack för en grym kväll brudar! (sebastian<3) hehe.

idag (söndag, yeeah) är det planerat att jag ska dra in till Heden med Elvina för att åka skridskor, och till Haga för julmarknad <3 ÅH. Sen blire troligen att träffa david. coolt. Ska plugga matte också, kuuuul ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0