22:33 - Sommarlov 2010

Sommarlov 2010

Shit. Imorgon börjar jag skolan. ITG here I come. Men vartfan tog sommarlovet vägen? Tycker egentligen att det har varit långt, men jag har långt ifrån hunnit med allt som jag skulle göra. Tälta med tjejerna, gullholmen med julia, piknik med trevligt folk, ja listan kan göras lång. Sommaren har varit jävligt sjuk med många roliga, sjuka, hemska och galna upplevelser. Gothiaveckan var nog den som jag minns mest, eller när jag och victoria hade vattenkrig med Jonathan och Alice. Italien med Victoria minns jag också tydligt och även festen i hästevik. Men resten? Vad har jag gjort hela sommaren?

Är lite småsur på mig själv för att jag inte tog tillvara på de där soliga dagarna då jag och Vican kollade flera filmer i rad för att det var så jävla varmt. Och nu stirrar jag ut på regnet. Hösten är redan påväg.

Sammanfattning:
Sommarens låtar: We no speak americano - Love the way you lie - Princess - Hurricane
Sommarens höjdpunkter: Kvällsmat med Elvina, Felicia och Victoria
- Köpenhamn med Julia (natteravn/svennebanan)
- Gothiaveckan med underbara människor
- Sjuka ridturer med Vican
- Midsommarsövernattning med dårbad i pool och hav
Sommarens överraskning: Att folk förändras så mycket så snabbt
Sommarens underbaraste: Julia Collin, Filip Jansson, Elvina Bäck och Felicia Tomar
Sommarens saknad: Sommarlovskänslan
Sommarens film: De halvt dolda
Sommarens bok: Det fattas en tärning









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0