08:24 - Dum av dig

hola hola.
today it's lördag. morning.

ons-fre var jag hos Julia i Vallda.
Vi har ätit kakor, tränat, flummat, kollat film, hoppat studsmatta, sagt hejdå till Toråsskolan, ätit godis, träffat på en älg, WEFA, kollat på hästar och sovit. Jag tror det var allt.

Kom hem igår vid 12, så vi städade i två timmar (vi är braaao!) och sen vid nio gick vi ner till hjuviksgården där folket var. Det blev bara flumm hela kvällen och det regnade en del. Hoppas fan ingen gick på att jag var 'full', haha. parodi parodi <3

Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Och jag förtjänar hur jag mår
två hinkar salt i mina sår


söt egobild inne på H&M

Vet inte riktigt vad dagens planer blir.
Troligen stan + pizza med Vican ikväll.
Måste träääääna också. finally deprimerad, wiho <3

ha're'gott'pusshaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0