23:32 - RIXFM och annat kul

Noll uppdatering sen i jagvetinte.

i fredags åkte jag hem från Gullholmen och på kvällen överraskade jag, victoria och julia lite vänner i hästevik. Tillbringade även kvällen med dem, fett värt.

I lördags var jag med Julia. Vi bakade paj, handlade på Ica, hämtade mina älsklingar på djuraffärn och kollade film. Kvällen tillbringades på ett värdelöst disco. Dålig musik. Tråkigt folk. Träffade dock tre snyggingar från hönö, fedt nice. Trodde att jag, Filipha, Julia och Alicia skulle gå men det blev: Ekman, Filip, Andreas, Andreas, Amanda, Evelina, Mathilda, Lisa, Gustav och Oliver + vi fyra. Party.

Idag (söndag) tillbringades med Alicia i stan, sen kom Felicia och Filipha också. Vi gick bort till Olas signering i ösregnet och fick ICE AGE 3 kepsar signerade, haha. Sen blev vi plötsligt rika på sådana kepsar, haha.

Sen kollade vi på Rix Fm konserten som var fet!
Dagens goingar:
''Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh ma-anboy!''
'' Felicia: Näe nu får ni inga mer. ''
''FÖR ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG''

Sitter förövrigt och lyssnar på min nya favoritlåt, Kapten Röd - Du e la go

time to sleep, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0