22:03 - Fredag, Lördag & Söndag

tänker inte ursäkta mig för dålig uppdatering den här gången för jag har inte haft någonting att skriva om.

I veckan - skola skola skola. Kan nästan alla namn. Har även typ 5 på facebook. YEAH
Fredags - ösregn! hallelujah alltså. Värdelöst NRJ på Liseberg med Victoria & Julia.
Lördags - Stan med la familia, massa kläder (Y) + en gul klocka, me like som fan
På kvällen drog jag, Victoria och Alicia till hästevik där folket var. Det var booring as hell så det resulterade med att vi badade med kläderna på. Ibland måste man ju roa sig.

Sista timmen innan jag och Vican gick hem satt/stod vi och pratade med Sebastian & RON WEASLEY (Olle). Ytterst trevligt. Sen kollade vi på 17 Again tills vi somnade.

Idag (söndag) har jag varit i stan med Julia, köpte dock ingenting (fett stolt!) och sen när jag kom hem städade jag mitt rum och kaninburen, samt var ute och sprang/gick. Halkade även i en lerpöl, HAHA

Kan även berätta att min kamera är borta :(
och sladden till stora kameran också :((

hejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0