01:24 - nattklagomål och my friday

varning för klagoinlägg.

seriöst
ni kan lika gärna hänga er om ni ska hålla på såhär
jag vet att ni inte egentligen menar det
men hur fan tror ni att det känns?



Förövrigt var fredagen rätt trevlig, började med matteprov vid åtta och avslutade skoldagen med idrottslektion som slutade vid ett.  Då gick jag och Linnea hem. Det känns helwierd att gå nu för jag har inte gått på två veckor för att jag har varit sjuk.

Kollade film och försökte hjälpa en polare med ett problem via msn för att sen några timmar senare få veta att det inte hjälpte någoting. Lyckad man känner sig då, verkligen.

Sen vid nio kom folket, igen. Det var rätt kul till en början, men sedan började alla samla sig i sina små grupper och prata problem och annat och kände man sig sådär lyckad festfixare igen. Vad hände med sociala klubben?

Imorgon, eller senare idag och man väljer att uttrycka sig så, ska det tydligen bli kanonväder så jag tror jag ska chilla lite solen och sedan ta en fet promenad för att rensa tankarna, det kan behövas.

och tack älskling för att du finns för mig även om jag bara är dum och irriterad. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0