20:42 - Monday

monday.
(i don't care if monday's blue, tuesday's gray and wednesdays too)
vädret idag har varit super, lite blåsigt kanske men vafan, imorgon kommer det regna så jag är glad.

var i stallet med dem bästa förut, uteritt med bettan. Hon blev kickad av Funky i ansiktet, och efter det skärpte hon sig, kul att hon lär sig något iallafall. <3

tjejsnack med girlsen utanför brandstation efter ridninge, fyfan ni gör min dag tjejer! <3
ahh shit ett mord! - pling plong! - blåkulla - silvertejp - brandbil x 4


iphonebild på världens bästa bettan <3

förövrigt;
dagens saknad: juliacollin och min tönt <3
dagens fundering: ärliga ord eller vad saru att du sa saru?
dagens roligaste: SILVERTEJP, SILVERTEJP.
dagens sjukaste: hur länge har du & filip varit tsm? /williiam  (WTF? HAHA det var kul <3)


nu ska jag chilla vidare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0