22:21 - My sunday

TJOHÄJJ!
today it's sunday and it sucks!
men dagen har varit riktigt trevlig.

Julia och jag vaknade vid nio och vi gick då och käkade på altanen, ytterst mysigt. Där låg vi hela några timmar och sedan käkade vi lunch a la andra altanen med mamma, pappa och en massa ungar. Sen steekte vi lite till och bakade en smulpaj med hjälp av någon som bor på våran gatas lillasyster som förövrigt hällde ut en massa mjöl på bänken.

Tog även en liten barfota promenad i hjuvik för att det var så fett med varmt och nere vid havet träffade vi på daniel, filip, oliver mfl som spelade rollerbladesbandy(?), så vi satte oss där och sola, fett chill.

Sen drog vi hem, solade igen - HAHA det resluterade inte bra för er som vill veta, iallafall - käkade våran paj som var awesome och allmänt chillade, lanade även lite bdb & facebook när det blev för kallt.

Sedan ringde ekis, han var nedanför min backe, HAHA. Men han kom iaf för han skulle låna min mattebok för att lindhardt hade hans i sitt skåp i skolan, lyckat. Härlig kille det där förresten, ohyes.

och sen dess har jag gjort allmäna söndagssysslor, typ varit ute med elias och yasmine, duschat, städat osv.
och nu ska jag skriva mitt idrottsarbete.

fan va care detta inlägget blev - aja, jag vet att ni gillar det sötnosar.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0