22:15 - Daily update

godkväll.
jag överlevde skoldagen (8-4, ni vet)
jag är fan stolt, igen. Jag, Rasmus och Anton kom medvetet försent till bildlektionen, eller ah, min goa bildlärare hämtade oss i korridoren, HAHA. Alla andra lektioner var rätt chill, synd bara att det finns så många idioter, häng er tack. Att vissa aldrig växer upp -.- (SO WHAT, I'M STILL A ROCKSTAR)

Imorgon är det torsdag - awesome! Efter skolan ska jag och tollan kila iväg till frölunda torg, fett mys. Sen är det fredag, wiho! Jag är taggad som fan. Sånglektion fredag klockan två också, måste kunna nelly furtado låten, påminn mig om att jag ska öva på den? <3

nu ska jag chilla vidare, pusshaj!



varning för gammal bild. fan va smal man va på den tiden.












Kommentarer
Postat av: julia

hahaha , as bra Ester :D<3

taggad till imorogn ? ;)<3

älskar dejj gumman, du är min rockstjärna ;)<3

2010-04-30 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0