19:33 - Life's what you'll make it.

Egentligen har jag så jävla mycket att plugga på men jag orkar tyvärr inte. Fucking jävla tankebanor.

jag behöver sebastian för tillfället, för när jag säger att han ska fokusera på det positiva säger han det till mig och då blir det bara så, att jag blir totalfokuserad på allt positivt underbart som finns överallt. Pepptalk någon?

en hemsk sak gick upp för mig igår och nu har jag ångest, jättekanon. Jag behöver min Julia för hon är den enda som lyssnar på riktigt och det är helt sjukt att man kan sakna en människa så mycket som jag saknar henne.

Det är drygt 40 dagar kvar till sommarlovet och jag ligger efter så jävla mycket men jag orkar inte ens vara på lektionerna längre. Jag kommer tappa varenda jävla betyg och jag har ingen lust att ens försöka längre. Jag har gett upp, på riktigt.

Min kondition och mitt träningsintresse har försvunnit nu när jag var sjuk i två veckor, så jag måste ta tag i det också.

förövrigt är livet ganska bra, det finns en del fina personer där ute som man blir glad av att umgås med. Nu när våren har kommit på riktigt och blommorna slår ut blir jag mer och mer taggad inför sommaren som förövrigt kommer bli grym. Life's what you'll make it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0