19:09 - Onsdag, wie

hallåååååw.
skoldagen har faktiskt varit ganska rolig - tro det eller ej! Jag som brukar hata onsdagar, åtta till fyra ni vet.

Började dagen på ungdomsmottagningen med klassen, sedan drog jag, johanna och felicia till maxi. Sofia hängde på också. På maxi köpte vi jordgubbar, äpplejuice och godis, haha. Sen gick vi upp till skolan för felicia skulle ha tyska, så på hennes tyskalektion följde jag med oliver och lisa till maxi för lisa skulle köpa kakor som jag och oliver förövrigt nästan åt upp, he-he-he.

Efter Felicias tyska lektion satt hon och jag och käkade våra jordgubbar vid berget och kollade lite på när lite folk lirade basket, sen kom dom och tog våra jordgubbar :( haha, det gjorde faktiskt inget, för jag och felicia orkade inte äta upp dom ändå.

På SO lektionen kollade vi på en värdelös film och på NOlektionen fortsatte vi med vårat brobygge. /care.

bildlektionen <3
hehe.
skulle hämta min ipod och min iphone men hittade även sebastian i korridoren,  så jag snackade med honom i typ 20 minuter, trevlig grabb. Vi stod mestadels på trappan och snackade, och vädret var heelt sjukt. Sol, sedan regn, sedan uppehåll, sedan hagel, sedan uppehåll, sen kom solen, sen haglade det igen, sen uppehåll osv.

efter skolan hämtade mamma mig för jag orkade inte gå hem för det regnade, + att hon var i närheten. fan va långt inlägg, aja - jag vet att ni bryr er.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0