17:07 - 21 saker

om mig;
1) Jag är sjukt kräsen när det gäller mat
2) Jag är städberoende, eller städpyroman som sebastian säger.
3) Melodifestivalen är TV-världens höjdpunkt.
4) Paradise Hotel och Andra Avenyn delar andra plats.
5) Jag hatar när någon kallar mig gullig. Kaniner är gulliga, inte jag!
6) Elias är det finaste jag vet, no matter what.
7) Jag har svårt att öppna mig för folk, för vem fasen kan man lita på nu för tiden?
8) Jag blir helt borta och speedad när jag är trött.
9) Jag överlever inte utan min ipod/iphone.
10) Folk tror att jag är dum i huvudet när jag är överaktiv.
11) Jag är kind of värdelös i skolan, och jag vet inte hur jag lyckats få de VGn jag har.
12) typ 60% av mina kläder kommer från BIKBOK (bikboktönt är jag)
13) Jag älskar att skriva fritt, allt möjligt. Skolarbeten, texter, dikter, noveller etc <3
14) Jag saknar dem jag umgicks med förra sommarn. <3
15) För en gångs skull är jag helt frisk för tillfället.
16) Jag är alltid ärlig (lite för ärlig kanske, hehe)
17) Jag stör mig på folk som säger saker som dom inte menar.
18) Jag hatar att vara kär även om det är helt underbart.
19) Det finns ett fåtal personer jag litar på (emilytollan, juliacollin, elvinabäck)
20) På Santos rygg är jag riktigt lycklig (det är en häst för er som är blåsta)
21) Gullholmen är mitt andra hem (inte bokstavligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0