10.06 - lista till frukost

Om dig
Namn: inte lars iaf :D
Ålder: sweet sixteen
Smeknamn: har inget, möjligtvis ''ey du!'' (sen har man väl hört blondie ett x antal gånger också)
Syskon: emma y alice(18 & 8)
Sysselsättning: tänka - det är kanonkul. Förövrigt; plugga, träna, sova etc
Bra egenskaper: värdelös humor </3
Dåliga egenskaper: fett negativ om jag är negativ
Linje/klass: 9eliiiiiit
Hårfärg: lite diverse, lutar väl mest mot blond tror jag
Ögonfärg: jätteblåa
Skostorlek: 37,5

Klädsel
Vad har du på dig idag:
för tillfället: ett par gråa mjukisbyxor, ett vitt linne och en blå kofta hoodie <3
Vad använder du just nu för skor: satsar på sommartyle
Favoritfärg på kläder: random färger, typ blå, aprikos, rött osv <3

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: victoria/alicia/sebastian/andreas
Du delade en drink med: gills det att vican & jimmy tog min saft? :o <3
Du gick på bio med: troligen victoria
Du gick på stan med: victoria igen
Skällde på dig: måste varit grannhunden

Senaste
Låt du hörde:
Nelly Furtado - In god's hand
Film du såg: Halvt avsnitt av The OC
Mat du åt: potatis (h)
Kram: victoria/alicia/sebastian/andreas
Puss: julia, hehe <3
Fest: Oj, det var inte igår. Troligen hos Felicia
Känslan: jag ligger fett obekvämt
Ilska: har inte tid med sånt :)
Resa: åkte till ica med fanny i fredags
Glädje: ständigt glad (dock inte när jag är sur...)
Dröm: jag drömde att jag inte drömde nånting
Boken du läste: Criminal stories
Personen du träffade: sebastian/victoria/alicia/andreas
Personen du pratade i telefon med: troligen julia <3
Personen du fick sms av: jimmy <3
Gången du åt en 7-eleven korv: INTE OKEJ (eeekligt)
Gången du var utomhus: igår, ute med elias <3
Gången du sov: imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: onsdags?
Saken du köpte: caandy (det tog slut och nu är jag redigt deprimerad)




Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: tack ester! :D Lite stolt är jag allt :D

2010-04-11 @ 00:52:46
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0