09:32 - TORSDAG

godmorgon världen.
jag vaknade vid fem imorse, treevligt. 
gick upp, drack te, borstade tänderna och gick och lade mig igen. Behövligt, fett behövligt. Vaknade sedan igen för drygt tjugo minuter sedan och snart ska jag dra mig ur sängen. Dagens planer är väl typ inte direkt fastställda, men det lutar åt att åka till stan med victoria eller till Lager 157 med familjen och att plugga.

Tillbringade gårdagskvällen hemma hos Lisa med lite folk, ytterst trevligt (HAHA - so eliten style!) Vi var ganska många, så det resluterade som vanligt att vi satt till viss del i smågrupper och chillade. Satt för det mesta med elvina, felicia, filip och sebastian, trevligt folk det där, ohyes.

näe, nu ska jag dra mig uuuuuuuuuupp.


Kommentarer
Postat av: blogbyrichard

Tack för ditt svar! Du är med och tävlar om armbandet. Lycka till! :)

2010-04-09 @ 11:04:51
URL: http://blogbyrichard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0