19:59 - Tidsfördriv och idolkollande

nittonde november började med att jag vaknade vid halv åtta, tog bussen tillsammans med massa polare tio över nio och hamnade på heden. Där var det menat att vi skulle åka skridskor men det regnade så det var typ ingen, förutom felicia och några till, som ville, så efter många om och men så drog jag, lisa, frida och fanny upp till ett random museum och fixade en lapp om att vi hade varit där och kollade lite tavlor och sånt, trevligt trevligt. Sedan drog jag och Lisa in till nordstan och träffade hennes polare, och drygt två timmar senare kom Josefine och Linnea + Filipha och Samira en stund. Vi käkande lunch och sen skulle alla hem förutom jag och Linnea, så vi stannade kvar. osvosvosv, och vid fem kollade vi på Karolina & Nicklas från idol. Intressant dag, ja.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Annorlunda dag! var det=)TOMORROW WE ARE GOING LISSE!

2009-11-20 @ 16:38:48
URL: http://justfashionon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0