21:55 - meninglöst inlägg

Lite uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu.

- jag har börjat knarka lars winnerbäck på heltid nu - kom änglar & stackars <3
- mmatteprov imorgon, wish me fucking luck för det kan behövas.
- nio dagar kvar till julafton och jag orkar inte köpa julklappar.
- jag känner att folk är bra på att svika just nu.
- det finns två personer som jag verkligen behöver träffa men det vet dom inte
- det finns så sjukt mycket jag vill ha men inte vill köpa. (det låter lite smått random, ja)
- jag saknar juni och juli månad något otroligt och jag längtar till sommar -10.

osv


Kommentarer
Postat av: Victoria

jag saknar gothia !:o

2009-12-16 @ 19:39:07
URL: http://victoriaseim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0