21:03 - Uppdatering osv

Godkväll.
Jag vet, jag har inte uppdaterat men orkar man inte så orkar man inte.

Fredags - innebandyturnering i hallen. Felicia, Jochnan, Sofia, jag och SO-Anna i ett lag. I dom andra lagen var det bara killar, så vi var dom enda tjejerna. Vi va sjukt bra, haha. Tillbringade kvällen med Johanna mfl. hemma hos henne och Johanna och jag bakade halvgoda chokladbollar halv tolv, haha.

Lördag - Vican och jag drog in till staden för att shoppa julklappar. Några hann jag med iallafall, haha. Träffade Sophie också men vi orkade inte kila till Liseberg så vi struntade i det och stack hem.

Idag - städade mitt rum, städade elias bur och drog till maxi och kollade film med Victoria. Skulle träffat victor men det blev inte så.

Imorgon är det måndag. Kul.
Iallafall, planerna ser ut skola+mazi+dubbel ridlektion.
Jag kommer dö om inte jag blir nöjd med håret :( bara så att alla vet. ¨

pussochkram


Kommentarer
Postat av: victoria

du får du ta och bli nöjd:D

2009-12-20 @ 21:20:55
URL: http://victoriaseim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0