20:12 - Julafton

godkväll. Idag är det julafton. Julkänsla? Nejnej, men shitsame.

Har fått en massa random grejer, det var typ bara tre saker som jag blev glad över. Cash, vita converse (<3) och ett kaninhinder. Whatever, alice fick en kanin som hon döpte till Jasmine av alla namn. Herregud. Den får kallas Yas. Hehe. 

Fick en iphone, men jag vettefasen om jag vill ha den. Beslutsångest ohyes. Fick även en massa presentkort och som sagt pengar som jag ska gömma på nått smart ställe för annars är dom borta imorgon. SlösARN is in tha house.

Time to public.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Varför är man inte säker på om man vill behålla en iphone? :O



Haha och för övrigt så kan jag hålla med dig om att det inte fanns någon julkänsla alls! :)

2009-12-26 @ 22:59:31
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0